Strona korzysta z plików cookie tak jak większość stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookie w ustawieniach swojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności naszej strony. Kliknij X jeśli zapoznałeś się z tą informacją.
Regulamin zakupów
Animacja
Pusty kosz
Licznik odwiedzin:
EL KOSMITO Rafał Majewski
ul. Kościuszki 21
68-320 Jasień
woj. lubuskie
NIP 928-192-12-96
REGON 080936699
RPWM500AWU 1.0
Regulator PWM max 92V 500A
Bardzo duża moc
Firma EL KOSMITO opracowała zaawansowany sterownik PWM dużej mocy. Cechuje go solidne wykonanie, dobre tranzystory przełączające i możliwość konfiguracji. Układ idealnie nadaje się do sterowania silnikami dużej mocy. Wbudowany system ułatwia ruszanie z hamulca ręcznego. Można wyregulować poziom napięcia minimalnego i maksymalnego sterującego (od 0 do 10V) co pozwala na dopasowanie do pedału jazdy w pojazdach. Można także ustawić czas przyspieszania. Dużym atutem jest szeroki zakres napięć zasilania od 20 do 92V oraz zakres napięć sterowania silnikiem od 8 do 92V. Poniżej 24V elektronikę należy zasilić osobno od 20-92V a silnik z akumulatorów, w niektórych przypadkach może zajść potrzeba zasilenia osobnego nawet przy 24V jeśli silnik będzie powodował zbyt duże obciążenie i spadek napięcia zasilania. Takie dodatkowe zasilanie można zrealizować przy pomocy przetwornicy.
Układ obsługuje zewnętrzny stycznik zabezpieczający (obowiązkowy).
Uwaga! Jeśli chcemy zmieniać kierunek jazdy to można to zrobić albo mechanicznie albo na dodatkowych stycznikach. Sam sterownik nie posiada możliwości zmiany kierunku jazdy.
Zalety naszego układu:
Duża obciążalność 350A ciągłego prądu i 500A dłuższymi przeciążeniami
Mikroprocesorowe sterowanie
Aluminiowa obudowa
Solidne wykonanie
Zgodność CE i RoHS
Gwarancja 12 miesięcy! (czytaj uwagę)
UWAGA! Gwarancja nie obejmuje końcówki mocy, którą można uszkodzić poprzez nieprawidłowe podłączenie, jak również nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego podłączenia! W tym miejscu warto także dodać, że koszt wymiany końcówki mocy to około 700zł, a więc w tym układzie nie ma elementów niskiej jakości!
Parametry techniczne:
Zakres temperatur pracy: od -20°C do 50°C
Zalecana niska wilgotność powietrza, niedopuszczalna duża wilgoć, rosa, woda itp.
Klasa szczelności IP00 – bez ochrony przeciw wnikaniem ciał obcych, pyłów, płynów itp.
Obsługa stycznika o maksymalnym prądzie cewki 1A
Dwie diody na panelu oraz możliwość podpięcia 2 diod zewnętrznych
Obsługa pedału jazdy (potencjometru) i krańcówki zwiernej w momencie włączenia
Obsługa krańcówki hamulca ręcznego
Napięcie zasilania: 20-92V
Tranzystory w końcówce mocy: 18szt. MOSFET 8mohm 200V co pozwala uzyskać bardzo dobre efekty przewodzenia
Maksymalne obciążenie ciągłe: 350A
Maksymalne obciążenie przy dłuższych przeciążeniach: 500A
Wbudowane czujniki temperatury zapewniające optymalną regulację prędkości wentylatorów
Dwa komplety wtyczki i pinów (wtyczki są nierozbieralne, więc nie wolno się pomylić przy składaniu i dlatego na wszelki wypadek dodajemy 2 komplety. Za to po złożeniu ułatwiają demontaż urządzenia)
Dodatkowa dioda czerwona i zielona 3mm, które opcjonalnie można podpiąć do sterownika i poprowadzić np. do kabiny pojazdu
Jeden potencjometr to prób (wiadomo, że pedał jazdy w pojazdach jest drogą rzeczą i solidną, dlatego potencjometr w zestawie jest, ale powinien być użyty tylko podczas testów)
Dziękujemy za zapoznanie się z naszą ofertą i mamy nadzieję, że docenią Państwo nasze uczciwe podejście do klienta..