Regulamin zakupów
Animacja

Pusty kosz





Licznik odwiedzin:







EL KOSMITO Rafał Majewski
ul. Kościuszki 21
68-320 Jasień
woj. lubuskie
NIP 928-192-12-96
REGON 080936699



info@elkosmito.pl
tel. 531 145 854



Nr konta:
50 1020 5558 1111 1637 3810 0110

EL KOSMITO Rafał Majewski
ul. Kościuszki 21
68-320 Jasień



MDZ1/2018 Moduł doświetlania zakrętów
MDZ1/2018 Moduł doświetlania zakrętów
Cena
brutto
Cena
netto
Stawka
VAT
Jednostka
miary
WagaGwarancja

Zapytaj
o produkt

Dodaj
do koszyka

Ilość zamawiana:

Czas realizacji:

5 dni

23%szt.345 g12 miesięcy
Progi cenowe dla większych zakupów

MDZ1/2018
Moduł doświetlania zakrętów

Nie korzysta z magistrali CAN i złącz np. OBD II

Wiele nowoczesnych samochodów osobowych posiada światła umożliwiające doświetlanie zakrętów. W starszych autach pojawiły się dodatkowe możliwości rozbudowy o takie światła. W jednym i drugim przypadku nasz moduł może być przydatny jako alternatywa dla drogich oryginalnych modułów producenta. Najprostsza realizacja takiego doświetlenia, to uruchamianie dodatkowych świateł wraz z kierunkowskazami. Bardziej skomplikowana realizacja to wykrycie skrętu kierownicą. Realizacja jednego i drugiego rozwiązania należy do instalatora lub serwisanta. Kiedy będziemy już posiadali takie rozwiązanie, które włączy dodatkowe doświetlanie zakrętów czy to wraz z załączeniem migacza, czy to wraz ze skrętem kierownicą, przychodzi czas na instalację modułu MDZ1/2018.

MDZ1/2018 firmy EL KOSMITO realizuje rozłączanie systemu doświetlania zakrętów w zależności od prędkości, ponieważ doświetlanie zakrętów powinno być używane tylko przy niskich prędkościach a nie np. podczas zmiany pasa na autostradzie. Do określania prędkości auta można wykorzystać czujniki systemu kontroli trakcji np. ABS dostępne obecnie prawie w każdym samochodzie.

Zaletą modułu jest to, że do podłączenia nie wymaga złącz np. OBD II czy magistrali CAN. Jest niezależnym układem, który wykorzystuje sygnał bezpośrednio z czujników np. ABS. Takie rozwiązanie zapewnia większe bezpieczeństwo komputera w samochodzie

Przykład zastosowania

  • Jeep Cherokee XJ 4.0L 2000r. OBD II

Parametry techniczne

  • Zasilanie 9-18V 50mA
  • Maksymalny prąd wyjściowy: 300mA
  • Maksymalne dopuszczalne napięcie na wejściu pomiarowym: 18V
  • Minimalne dopuszczalne napięcie na wejściu pomiarowym: -5V
  • Napięcie pomiarowe musi obejmować część zakresu od 0 do 4V
  • Minimalna różnica niezbędna do poprawnego pomiaru częstotliwości: 0,5V
  • Zakres częstotliwości mierzonych przez moduł: 10-200Hz
  • Górny dopuszczalny zakres częstotliwości: 500Hz
  • Możliwość ustawienia progu wyłączenia i załączenia systemu doświetlania zakrętów
  • Zakres temperatur pracy modułu: -25°C do 60°C
  • Wykonanie IP65
  • Zgodność RoHS
  • Gwarancja 12 miesięcy

Skład zestawu

  • Moduł MDZ1/2018
  • Dwa komplety wtyczek i pinów (jeden komplet zapasowy)

Przed zakupem zapoznaj się konieczne ze szczegółową instrukcją obsługi!
Kliknij tutaj aby pobrać instrukcję obsługi!